вівторок, 12 травня 2020 р.


     


      Tекст до контрольної роботи ЧИТАННЯ   



Ja i mój kolega
     Cześć! Mam na imię Artem. Nazywam się Sikorski.  Mam 10 lat. Jestem  z Polski i mieszkam w Opolu. Opowiem wam o sobie. Jestem wysoki i szczupły, a jeszcze  wesoły, sympatyczny i inteligentny. Interesuję się literaturą angielską i historią. Mój ulubiony przedmiot to język angielski i historia. Lubię czytać książki o antycznej Grecji i mówić po angielsku. Chcę zostać nauczycielem, żeby uczyć dzieci w szkole.    
       Mój najlepszy kolega ma na imię Adam. Nazywa się Kowalski. Ma 11 lat. Chodzi ze mną do jednej szkoły. Chodzimy  do piątej  klasy. Adam jest niewysoki, ale szczupły. On ma czarne włosy i  zielone oczy. Adam jest wesoły i koleżeński.  Jest bardzo wysportowanym chłopcem, bo jego ulubiony przedmiot to wychowanie fizyczne. Interesuje się koszykówką. Adam lubi zbierać autografy popularnych sportowców. On chce zostać wybitnym sportowcem.  
        Nasze ulubione gry to piłka nożna i koszykówka. Lubimy też jeździć na rowerach i rolkach w parku, a także często pływamy na  basenie. Interesujemy się grami komputerowymi jak i inne dzieci.

Посилання на тест до контрольної роботи

Вам необхідно ввести тільки прізвище та ім’я.

У вас є тільки одна спроба.

Немає коментарів:

Дописати коментар